פורום סקי - סנובורד

Busgroup - לא מה שחשבתי

הנני מרכיב חופשות סקי מנוסה.
העונה היו לי חמש יציאות לאלפים (4-5 ימים כ’’א).

אבל השרות גרוע כזה עדיין לא פגשתי מאף ספק שרות קשור לאגף הסקי.

בהיותי מרכיב חופשה לסלה רונדה השתמשתי בידע של רענן טויזר שכותב בפורום זה מדריכים. הוא המליץ על שירותי הסעה משדות התעופה לעיירות סקי של סלה רונדה של  חברה Busgroup.

ביצעתי הזמנה כחצי שנה מראש משדה תעופה של מינכן לעיירה איטלקית אורטיזיי.

קיבלתי אישור הזמנה בשפה אנגלית.

יום לפני הנסיעה קיבלתי סמס בשפה איטלקית וגרמנית עם פרטים של מספרו טלפון של הנהג אליו אני צריך להתקשר כאשר נוחת במינכן.

בשדה תעופה של מינכן יש דסק של חברות של שרותי הסעה של חברות הרבות. אין בינהם חברה Busgroup.

הייתי צריך לחייג מטלפון שלי בשיחה יקרה ולגלות שהנהג כלל לא מדבר אנגלית – רק גרמנית או איטלקית.
ביקשתי מאחד הפקידים בשדה תעופה לדבר עם הנהג כדי להפגש איתו. הנהג פשות מגיע לשער היציאה של הטרמינל. אין דסק ואין סדרן.

 

אבל אלה עוד שטויות.

 

בדרך החזרה היתה לי טיסה ממינכן לתל אביב ב 22:10. כלומר היתה לי אפשרות לכמעט יום גלישה מלא באתר. הסעה מאורטיזיי לשדה תעופה היתה מוזמנת לשעה 16:00 וכאשר קניתי סקיפס לקחתי בחשבון את יום כיום גלישה מלא.

אך יומיים לפני החזרה קיבלתי מייל באנגלית האומר שבגלל הפקקים הצפויים החברה Busgroup לוקחת אותי ב11:30 כדי שאני אספיק לטיסה.

כתבתי להם מייל בחזרה שהריסק על האיחור עליי וביקשתי לקחת אותי  גג שעה לפני – כלומר הכי מוקדם ב 15:00.
קיבלתי בתשובה מייל שהם לוקחים אותי ב 11:30 ואם אני לא רוצה  אני יכול לבטל את הסעה (כמובן ללא החזר כספי, לפי התנאים בהזמנה).
ניסיתי להתקשר ולדבר אך במשרד לא הסכימו לדבר באנגלית. 

ביקשתי מבעלת הפנסיון לדבר איתם שיחה יקרה (על חשבוני) שהסתבר תוך שיחה שאין להם פשוט לקוחות חוץ ממני והם לא מתכוונים לקחת אותי בנפרד.
לכן מוכנים רק ב 11:30 עם נוסעים אחרים שיש להם בשעה זאת.
לא היה לי מה לעשות ובסוף לקחו אותי ביום שמשי ונפלא ומעולה לגלישה ב 11:30 (כמובן שלא הספקתי לגלוש) והגעתי לשדה תעופה (ללא פקקים) כ 7.5 שעות לפני הטיסה.

 

עכשיו אני רוצה לשאול את השאלה:  אם בהזמנה היה רשום שהזמנים עלולים להשתנות נותן להם זכות לשנות את הזמן בחצי יום?

 

האם יש טעם להתלונן למשרד תחבורה ומשרד התיירות של איטליה?

נכתב ב-06/04/2018 16:38[עודכן ב-:06/04/2018 16:43]
2.מצטער על עוגמת הנפש, אבל זה מחזק את העמדה שלי... תגובה ל - 1

שאפילו אם אני נוסע לבד, תמיד לשכור רכב. 

התוספת של 100 אירו לערך, מקנה גמישות בשעות ההגעה והחזרה, גמישות בבחירת מקום לינה, אפשרות נוחה לקניות, גישה לאתרי סקי נוספים ועוד.

3.תגובה ל: Busgroup - לא מה שחשבתי תגובה ל - 1

שלום,

היום שניתן לכתוב חוות דעת בלחיצת כפתור, ובתפוצה רחבה, כדאי אולי להפיץ את החוויה שלך. אני הייתי גם מתלונן לחברה עצמה, ומודיע לה, שבכוונתי ממש לא להמליץ עליהם…...

4."האם יש טעם להתלונן?" תגובה ל - 1

ראשית, תודה על האזהרה. העברות לדולומיטים הן תמיד בעיה וההודעה שלך תעזור למנוע מפח נפש מכמה תיירים אחרים. אני בדעתו של יוחנן ותמיד שוכר רכב (השבוע, למשל, שכרתי מ-maggiore במלפנסה, 90 יורו לשמונה ימים, פורד C מעולה ועוד כ-$30 ביטול השתתפות עצמית דרך AIG).

לגבי תלונה – עדיף לכתוב בפורומים ובאתרים כמו tripadvisor, זה הרבה יותר אפקטיבי מאשר פניה לרשויות.

5.תגובה ל: מצטער על עוגמת הנפש, אבל זה מחזק את העמדה תגובה ל - 2

אתה צודק. בהרבה מקרים לקחתי את הרכב ולמרות שזאת האופציה היקרה יותר עבורי היא נותנת גמישות ונוחות רבה.

מצד שני יש לי נסיון ממש טוב עם:

  • four seasons travel – למיירהופן
  • alpybus – לשאמוני ול-וורביה(שוויץ)
  • altibus – ל-לה פלאן ול-טין
  • כמו כן יש עיירות באוסטריה כמו סן אנטון וקיצבהיל שמחוברות ממש טוב במערכת רכבות לשדות תעופה. גם מראש ניתן לקנות כרטיסים במחיר מוזל.

כך או כך לא ציפיתי לרמה של השרות שכזאת

נכתב ב-09/04/2018 01:12[עודכן ב-:09/04/2018 01:14]
6.תגובה ל: "האם יש טעם להתלונן?" תגובה ל - 4

באמת שמעתי שלקחת רכב במלפנסה (מילאנו) זה לא יקר בכלל.

אולי פעם הבא לדולמיטים אתכנן את הנסיעה ממילאנו ברכב שכור.

מסכים איתך שכדאי לכתוב גם ל Tripadviser.

פשוט רוצה שרשויות “יתנו להם על הראש”

×