היי, הגעת לארכיון פורום למטייל. ניתן לצפות בפוסטים אך לא ניתן להגיב.
יש לך שאלה? אנחנו מחכים לךבפורומים החדשים!

פורום אסיה-המזרח הרחוק

תלונה על סוכנת דיזנהויס בשם ברטה‏

אני מבקשת להתלונן על סוכנת דיזנהאוס בשם ברטה בסניף ברחוב בירקון בת"א מספר טלפון 03-7979704
ב08.02.09 בתי בתאל זולקוביץ רכשה בדינהאוס בסניף הנ"ל אצל הסוכנת ברטה כרטיס טיסה הלוך חזור לדלהי.
מכיוון שהיא יצאה לטיול ארוך של חצי שנה והיא לא ידעה מאיפה היא מתכוונת לחזור המליצה לה ברטה על הכרטיס הזה שכן הוא מאפשר לדבריה שינוי יעד החזרה בתוספת מיסי נמל בלבד.

אלו הם פרטי כרטיס הטיסה:
diesenhaus 08 02 09
agent 2538
name zulkovitz/batel
iata 37248713
ticket number : etkt 870 2577053560

delhi v v 152 r 15 september 0535 rzzrt1 40k ok
kiev v v 237 r 15 september 1350 rzzrt1

המספר שלהם של חברת התעופה בארץ :
03-5165254
אידלסון 7 , תל אביב 63324

הכרטיס נרכש במזומן.
הכרטיס היה ליציאה בתחילת מרץ מהארץ לדלהי עם עצירה בקייב , וחזרה לארץ מדלהי עם עצירה בקייב ב15.09.09 אך כפי
שנאמר הרעיון היה לרכוש כרטיס שניתן לשינוי לפי מהלך הטיול.
כעת החליטה בתאל שהיא אוצה לחזור מבנגקוק וכאשר היא התקשרה לחברת התעופה נאמר לה שזה בלתי אפשרי לשנות את
היעד שממנו חוזרים לארץ - דלהי.
בתאל התקשרה לדיזנהאוס שם נאמר לה שזו לא בעיה שלהם והיא צריכה לברר בסניף בדלהי.
בסניף בדלהי נאמר לה שזה כרטיס שלא ניתן לשינוי והאופציה היחידה שלה היא לרכוש כרטיס חדש
מכיוון שבתאל סיימה את חלקו של הטיול בהודו והיא רוצה לעבור כעת לתאילנד היא תקועה. היא אפילו שקלה לקנות כרטיס מבנגקוק לדלהי ביום החזרה לארץ - אך גם אופציה זו אינה אפשרית משום שהיא ניצלה את שתי הכניסות להודו שהויזת מטייל שלה איפשרה לה.

ציטוט מבתאל ממייל שהיא שלחה לי:
"כשרכשתי את הכרטיס שאלתי בבירור אם אני אוכל לשנות את יעד החזרה לארץ, מאחר והתלבטתי מאיפה אני אחזור. אמרו לי שלא תיהיה בעיה, שזה כרוך בתוספת תשלום של מיסי נמל.
כשדיברתי עם נציגי חברת התעופה בדלהי, אמרו לי שאין לי אפשרות כזו ושאני צריכה לרכוש כרטיס חדש אם אני רוצה לחזור מבנגקוק מאחר והכרטיס שלי, לא כרטיס פתוח.
אני אודה לך מאוד מאוד אם תעזור לילפתור את הבעיה ושאני לא אצטרך לרכוש כרטיס נוסף... תודה"

כל נסיונות השיחה עם ברטה עלו בתוהו. לאחר הפעם הראשונה שדיברתי איתה וקיבלתי ממנה את התשובה שזו לא בעיה של דיזנהאוס אני לא מצליחה ליצור איתה קשר. כל פעם שאני מתקשרת אני מגיעה לתא הקולי והיא לא חוזרת אלי להודעות
Sad
הודעה סגורה תודה 0 שלח
2.אם אפשר רק לציין בנוגע לדיזנהאוס תגובה ל - 1
הזמנתי בשנים האחרונות 4 פעמים כרטיס למזרח דרך דיזנהאוס סניף בן יהודה (לא סניף הירקון). המחירים היו זולים והשירות מצוין.

מקווה שהכל יתדר לטובה עם כרטיס הטיסה של בתאל. אולי כדאי לפנות למנהל הסניף?
הודעה סגורה תודה 0
3.האותיות הקטנות ע"ג הכרטיס קובעות את תנאי השינוי. תגובה ל - 1
אימא של בת אל שלום,
הפורום הזה אינו רשות להגנת הצרכן או גוף להגשת תלונות ספיציפיות.
יחד עם זאת, אנסה לעזור לך, מנסיוני האישי, עם בתי :
באחת מן הפעמים, בתי נסעה לה להודו ומשם לתאילנד ורצתה לשנות את יעד החזרה, בדיוק כמו בתך - מהודו לתאילנד. התברר שעלות השינוי כה גבוהה, שכבר עדיפה רכישת כרטיס חזרה חדש לארץ מתאילנד.
המקום הזול ביותר לרכישתו היה בבנקוק עצמה.
העברנו לבת כסף, והיא קנתה כרטיס חדש מתאילנד לארץ.
מה התברר ? שיש לקרוא היטב את האותיות הקטנות בעת רכישת כרטיס ולבדוק מה הן האפשרויות והעלויות של שינוי יעדים או תאריכים של הטיסה ככל שהכרטיס זול יותר - הגמישות קטנה יותר וכול שינוי משמעותו בעצם ויתור על הכרטיס.
מה שנאמר לבתך בעל פה הנו חסר משמעות כי תמיד החברה יכולה לטעון שלא נאמר, או שהלקוח פירש כרצונו את המידע.
בדקי, איפוא, את תנאי השינוי/דחייה/ביטול שמופיעים על הכרטיס או בספח הנלווה אליו (אני מניחה שהכרטיס זמין עבורך במחשב הואיל והוא אי-טיקט, או שנסרק ע"י בתך טרם נסיעתה, היה ויאבד לה או לצורך שינוי או בירור כמו זה שעלה עכשיו).
אם אין בתנאי הכרטיס אפשרויות שינוי של יעד החזרה ללא תשלום- אין לך ברירה אלא לקנות חדש.
לא נורא. העיקר שהבת תשוב, ותשוב בריאה ושלמה.
נילי.
נכתב ב-21/06/2009 13:29[עודכן ב-:21/06/2009 13:32]
הודעה סגורה תודה 0
4.icon6.gifפיתרון נוסף אפשרי תגובה ל - 3
Twisted Evil
ואני לא יודע אבל זה שווה בדיקה.
לטוס לדלהי כמה ש' לפני החזרה לארץ ואז נשארים באיזור הטרנזיט ואין צורך באשרת כניסה להודו.
הודעה סגורה תודה 0
5.אין אפשרות כזו!!! תגובה ל - 4
הודעה ללא תוכן
הודעה סגורה תודה 0
6.אין אפשרות כזו!!! תגובה ל - 5
שלום לכולם
לאחר ה"רעש" - תלונה נשלחה גם לנציב תלונות הציבור - תיירות וכן לכתב בידיעות אחרונות בנוסף לפירסום בפורום
חזרו אלי מסוכנות דיזנהאוס - התקשרו חמש פעמים!!!!!
לאחר בדיקה שהם עשו מול חברת התעופה הם החליטו לטפל בעצמם בשינוי מקום החזרה - כמו שהם היו צריכים לעשות מלכתחילה
נמצא פתרון והוסדר כרטיס חזרה לארץ מבנגקוק בתאריך קרוב מאוד למקורי בתוספת מיסי נמל - בדיוק כמו שהובטח לבתאל.
אגב המיסי נמל הם קצת יותר מ100 דולר ומחיר זה עדין רחוק מכרטיס חד כיווני לארץ שנמכר בבנגקוק....

טל
אח של בתאל
הודעה סגורה תודה 0
7.יופי. העיקר שהסתדר. בכל זאת דיזנהויז חברה טובה. תגובה ל - 6
כי לנו לא הסכימו והאמת שוויתרנו די מהר.
כל כך שמחנו, אז, ש"הילדה" חוזרת, שהיינו מוכנים לקנות לא רק כרטיס אחד.. מה עוד שאצלה בכרטיס הופיע בפירוש שאין שינויים ואף אחד לא הבטיח לה כלום.
ואולי צריך ללמוד לצעוק ולהרעיש בארץ הזאת ?
נראה שכן..
הודעה סגורה תודה 0
8.אין כמו אור השמש לחטא מורסות ופצעים...יופי וד"ש... תגובה ל - 6
הודעה ללא תוכן
הודעה סגורה תודה 0
×