אימא של בת אל שלום,
הפורום הזה אינו רשות להגנת הצרכן או גוף להגשת תלונות ספיציפיות.
יחד עם זאת, אנסה לעזור לך, מנסיוני האישי, עם בתי :
באחת מן הפעמים, בתי נסעה לה להודו ומשם לתאילנד ורצתה לשנות את יעד החזרה, בדיוק כמו בתך - מהודו לתאילנד. התברר שעלות השינוי כה גבוהה, שכבר עדיפה רכישת כרטיס חזרה חדש לארץ מתאילנד.
המקום הזול ביותר לרכישתו היה בבנקוק עצמה.
העברנו לבת כסף, והיא קנתה כרטיס חדש מתאילנד לארץ.
מה התברר ? שיש לקרוא היטב את האותיות הקטנות בעת רכישת כרטיס ולבדוק מה הן האפשרויות והעלויות של שינוי יעדים או תאריכים של הטיסה ככל שהכרטיס זול יותר - הגמישות קטנה יותר וכול שינוי משמעותו בעצם ויתור על הכרטיס.
מה שנאמר לבתך בעל פה הנו חסר משמעות כי תמיד החברה יכולה לטעון שלא נאמר, או שהלקוח פירש כרצונו את המידע.
בדקי, איפוא, את תנאי השינוי/דחייה/ביטול שמופיעים על הכרטיס או בספח הנלווה אליו (אני מניחה שהכרטיס זמין עבורך במחשב הואיל והוא אי-טיקט, או שנסרק ע"י בתך טרם נסיעתה, היה ויאבד לה או לצורך שינוי או בירור כמו זה שעלה עכשיו).
אם אין בתנאי הכרטיס אפשרויות שינוי של יעד החזרה ללא תשלום- אין לך ברירה אלא לקנות חדש.
לא נורא. העיקר שהבת תשוב, ותשוב בריאה ושלמה.
נילי.