נא להמתין...

אין כמו תאילנד: אפשר לנקות את הראש על אחד החופים באיים שלה, ליהנות ממגוון התרבויות של צפון המדינה וכמובן לטייל בבנגקוק הענקית, עם המקדשים הרבים, הקניונים ושווקי הלילה. הפורום הוא המקום לתכנן טיול מוצלח! מנהל: הרוזן מקוסמוי
1.אזהרה -אתר אגודה
אתר אגודה הוא אתר שמוכר מלונות במחירים תחרותיים ,
הכל טוב ויפה , אתה מזמין , משלם באשראי וזהו, האתר ידידותי ומבטיח שליטה מלאה על הטיול, ביטול ללא תשלום שינויי תאריכים וכדומה.
זה הכל עבודה בעיניים , זה עובד מצויין כל עוד אין שום בעיה ,
במקרה אחר זה יעבוד ממש לא טוב וכמובן לרעתך.

סיפור שקרה לי לפני יומיים :
הזמנתי מלון לתאילנד אחרי סקר מקיף החלטתי לסגור באגודה , כמובן הכנסתי פרטים ןהכל לחצתי אישור ותוך 20 דק כבר קיבלתי ואוצר.
הבעיה התחילה ש2 דקות אחרי האישור שמתי לב שההזמנה על התאריכים הלא נכונים ומוזמנת למחרת ולא לעוד חודש , כנראה שרפרש שנעשה לאתר איפס את התאריכים.
טוב, טעויות קורות . רציתי כמובן לשנות את התאריכים לתאריכים הנכונים . מסתבר שזה בכלל לא פשוט כי זה מפנה אותך בכלל לטופס מייל שנשלח אליהם וזה לא אוטומטי .
טוב, אז נבטל , אז זהו שלא .מסתבר שביטול עולה 15 דולר (!)
ואם זהמתבצע 3 ימים לפני אז תקבל בכל מקרה רק 50 אחוז ממה ששילמת ...אז מה אם הרגע הזמנת.
שלחתי מייל וחיכיתי , נמאס לי לחכות התקשרתי למוקד שירות בבריטניה , מסתבר שזה בכלל אאוטסורסינג להודו.. ועולה לך הודי שלא מבין מה אתה רוצה ממנו ורק אומר לך שיחזרו אלייך.

עד עכשיו , יומיים (48 שעות)אחרי לא קיבלתי תגובה מאגודה!!!
אבל לא יצאתי פראייר התקשרתי ישירות למלון והסברתי להם את המצב והם שינו את התאריכים.

בקיצור , למזלי נפלתי על מלון עם אחלה שירות , אבל אל תבנו על החברה
הזו שתנקוף אצבע בשבילכם.
ברגע ששילמתם אתם יכולים לקפוץ להם, ותאמינו לי הם מחייבים מאוד מהר את האשראי.

לתשומת ליבכם, כדי למנוע עוד אי נעימויות שכאלו.
2.אזהרה -אתר אגודה תגובה ל - 1
זה שאתה מלין על השירות - ניחה.
אבל על זה שאתה לא בודק בשבע עיניים מה אתה מזמין - תלין גם על עצמך.

גם אם היית מזמין באתרים אחרים יכול להיות שלא היו מזכים אותך. בסגנון נגעת, שילמת.

לי בעבר לא היו בעיות עם אגודה. ולהזהיר מטיילים בגלל המקרה האומלל שלך, נראה לי קצת הפרזה.
הודעה סגורה
3.אזהרה -אתר אגודה תגובה ל - 2
המקרה שלו יכול לפתוח לאנשים אחרים עיניים לשים לב וכן אם הם חושבים לשנות כי הם לא בטוחים אז לא לעשות את זה דרך האתר הזה.
הודעה סגורה
4.אזהרה -אתר אגודה תגובה ל - 3
גם לי קרה אותו דבר דרך אגודה הזמנתי 2 חדרים ל3 מבוגרים לכל חדר
בטעות כי זה היה כל כך ברור הזמנתי 2 חדרים לסה"כ 3 מבוגרים במקום 6
ניסיתי לשנות אך לא היה ניתן ביטלתי מיידי אחרי כ15 דקות מביצוע ההזמנה באתר רשום שתוך 14 יום אקבל החזר פחות דמי ביטול
אני עדיין מחכה
עבר כמעט חודש
בקיצור אתר אגודה יחסית נוח הוא בעברית וכו אבל תעשו שלב שלב לאט לאט
ושימו לב לפרטים ולכל מה שרשום
כמו שרשמתם לקחת לקח 24 שעות להופיע בכרטיס להחזיר .........
הודעה סגורה
5.אזהרה -אתר אגודה תגובה ל - 4
לא יודע למה, אבל לעולם לא הזמנתי באגודה למרות שבאמת אתר די ידידותי,פשוט הרגיז אותי שאת המס שצריך לשלם הם מצניעים את הכתוב ולא בהדגשה,
תמיד הזמנתי דרך אסיה רומס עד שגם הם שינו את הפורמט ועברתי לאתר SAWADEE ואני די מרוצה ממנו...אין בדבריי לגרוע מאתר אגודה שכבודו במקומו מונח.
הודעה סגורה
6.אזהרה -אתר אגודה תגובה ל - 5
באמת שזה כואב אחריי ששלמת לא רואים אותך ממטר ...........

אבל אין מה לעשות בדרך כלל על טעויות משלמים קנסון ...

באייר אסיה הייתי מפסיד הכל אזזזזזזזזזזז לא נטוס איתם ........

בקיצור צרייך לשים לב טוב טוב אחרי מה שמסמנים כי לפעמיים אתה שם תאיריך מסויים ואין לי מושג אייך אתה רואה תארייך אחר זה קרה לי כמה פעמיים בכל מני אתרים מזל שאני בודק שנית שאין טעויות ...
אחי טיול מהנה זה דברים שקורים צרייך לעבור על זה .........
אייך תאילנדי אומר מה שלא טוב בשבילי זה לא אומר שזה לא טוב בשביל אחררררררררררררררררררר.....
בנגקוקבנגקוק
הודעה סגורה
7.אזהרה -אתר אגודה תגובה ל - 6
סמי אתה זודק,
אתי גם מרגיז שאתהמס מראים לך בהמשך ובקטן

אני אישית הזמנתי בהוטל-קלאב
אחלה אתה ויש בו מחירים טובים, ולפעמים הנחות של לילה חינם וכו..
הודעה סגורה
8.אזהרה -אתר אגודה תגובה ל - 6
לאלו שאומרים שזה גם אשמתי , נכון אבל כולנו בני אדם וכולנו מתי שהוא נעשה טעויות , עכשיו השאלה מי יתיחס אלייך כבן אדם ומי יתיחס אלייך כאל ארנק מהלך?
כמו שאם קנית בגד , והמידה לא מתאימה זה אשמתכם כי לא מדדתם ובכל זאת זכותכם להחליף ולקבל תמורה אחרת .


בקיצור , אני לא בא להשמיץ ומי שמתאים לו שימשיך להזמין מאגודה ,
רק עכשיו שלא יגיד שהוא לא ידע ויבדוק 10 פעם לפני שהוא משלם...

טיול מהנה לכולם.
ונ.ב . תעמדו על מה שמגיע לכם , גישה של "כולם עושים את זה"
"אין מה לעשות" לא תעזור לכם בסיטאציות רבות כאלו בחיים בכללי.
הודעה סגורה
9.גיא יקר תגובה ל - 8
אני מזמין באתר אגודה כבר שנים באלפי דולרים ומעולם לא התאכזבתי מהם. תמיד קיבלתי את מה ששילמתי וקיבלתי מאוד דולרים חינם למימוש עקב צבירת נקודות.
באתר כתוב שישנם חדרים מסוימים שאי אפשר לשלם עליהם לאחר ביצוע ההזמנה. עשית טעות? אין מה לעשות, זה קורה, אבל עדיין לא אשמת אגודה ואי אפשר לשנות מדיניות.
לפני מספר חודשים עשיתי 3 טעויות באיר אסייה ושילמתי 3 פעמים בטווח של 10 דקות. הטעות נעשתה באשמתי כי מיהרתי ואין מה לעשות ואין על מי להתלונן חוץ מאשר על עצמי.

כמו כן, לא רק באתר אגודה זה ככה, כמעט בכל ענף התיירות זה ככה.
אפילו בהזמנת כרטיס טיסה בן לאומי. כירטסת כרטיס במבצע? עלות שינוי בין 100$ לאין סוף.
הודעה סגורה
10.אזהרה -אתר אגודה תגובה ל - 1
גיא מביא לידיעת הגולשים סיפור שקרה לו , אין כאן עניין של האשמות על אתר אגודה או מדיניותו , רצוי שגולשים ידעו וישימו לב בהזמנה שלהם שלא יקרה להם את מה שקרה לגיא , זה נכון לאתר אגודה וזה נכון כמעט לכל הזמנה באינטרנט .
שיתוף בהצלחות כמו כשלונות הן חלק ממטרת הפורום , העיקר שנדע להפיק לקחים ולהסיק מסקנות להבא וכמובן שנהיה יותר זהירים ומפוקסים בעת הזמנה באינטרנט כדי למזער מקרים כגון אלו .
הודעה סגורה
11.icon7.gifאזהרה -אתר אגודה תגובה ל - 10
אני מסכים עם הרוזן.
טעית, סביר להניח שבשל חוסר תשומת לב לפרטים הקטנים (המאוד קטנים) שבאתר אגודה, אז מה? לא קרה כלום.
אתה וכולנו נלמד מהטעות הזו על מנת שלא תחזור..
כל טוב Smile
הודעה סגורה
12.אזהרה -אתר אגודה תגובה ל - 8
הודעה ללא תוכן
הודעה סגורה

אתרי למטייל: טיולי - טיולים בישראל | משפחות - טיול עם ילדים | שלג - סקי וסנובורד | עפתי - אתר למטייל לתרמילאים | ציוד טיולים (הקטלוג הוירטואלי) | ביטוח נסיעות לחו"ל
מידע מיוחד למטיילים: טיולי 50 פלוס | נסיעת עסקים | ויזה ושגרירויות | מזג אוויר למטיילים

About Lametayel ; דרושים ללמטייל ; עידכוני RSS ; מפת אתר ; תקנון האתר ; דיוור אלקטרוני ; צור קשר

Copyright © 1999 - 2014. Created by Lametayel.co.il * למטייל ברשת 1999 - 2014 © כל הזכויות שמורות.

פרסמו אצלנו